تکاپو در اطلاعات و رویدادهای یزد و یزدیان در خبرها : تاریخ

نگاهی به اخبار شهر خشتی و فرهنگ و تمدن مردمان ایرانی اسلامی و غیر اسلامی یزد در طول تاریخ. از 1394

تکاپو در اطلاعات و رویدادهای یزد و یزدیان در خبرها : تاریخ

نگاهی به اخبار شهر خشتی و فرهنگ و تمدن مردمان ایرانی اسلامی و غیر اسلامی یزد در طول تاریخ. از 1394

تکاپو در اطلاعات و رویدادهای یزد و یزدیان در خبرها : تاریخ از 1394

پیوندها

مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد:


مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی در استان یزد مستقر می‌شود


 ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۲

 

مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد با تاکید بر لزوم تجهیز آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک یزد به تکنولوژی روز دنیا، گفت: مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی در استان یزد مستقر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، محمدرضا نقصان‌محمدی پیش از ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه مدیران پیشین و جدید آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان یزد با تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) و با اشاره به اینکه منابع انسانی و ابزار و ادوات دو چیزی است که در آزمایشگاه فنی و مکانیکی استان یزد باید به آن توجه شود، اظهار داشت: زمانی که منابع انسانی و ابزار و ادوات مرکز فراهم باشد می‌توان بدون هیچ مشکلی و به بهترین نحو کارها را پیشبرد و به اهداف مورد نظر نزدیک شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد با بیان اینکه رسالت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان یزد بسیار فراتر از انجام یک آزمایش است، تصریح کرد: مسئولان باید به ‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که این مرکز طبق تکنولوژی‌های روز دنیا پیش‌روی کند تا در انجام امور محوله از دیگر کشورها عقب نمانیم.

رئیس شورای حمل‌ونقل استان یزد خاطرنشان کرد: افرادی که در این مرکز مشغول به فعالیت هستند به ‌نوعی راهبری کنترل کیفی پروژه‌های عمرانی را دست دارند، پس این مسئله نشان از اهمیت کار این عزیزان دارد و باید مشکلاتی که در سر راه آنها برای انجام فعالیت وجود دارد با پیگیری‌های مستمر مرتفع شود.

وی از استقرار مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی در استان یزد در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: این مرکز در رابطه با بخش راه و ساختمان فعالیت دارد و به دلیل موقعیت استراتژیک، جغرافیایی و بار ترافیکی استان یزد می تواند با پیوند به سایر دستگاه‌های مرتبط با راه و شهرسازی فعالیت‌های بسیار خوبی در سطح کشور و استان یزد انجام دهد.

نقصان محمدی عملیاتی شدن آزادراه نطنز – یزد - انار از ابتدای امسال را یکی از کارهای بسیار مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت: در این زمینه نیز نقش آزمایشگاه فنی و مکانیکی خاک دو چندان است زیرا این ‌یکی از پروژه‌ای مهم راه‌سازی در سطح ملی است.

انتهای پیام/

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۷/۱۲
  • ۱۰۳ نمایش
  • علیرضا آیت اللهی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی