تکاپو در اطلاعات و رویدادهای یزد و یزدیان در خبرها : تاریخ

نگاهی به اخبار شهر خشتی و فرهنگ و تمدن مردمان ایرانی اسلامی و غیر اسلامی یزد در طول تاریخ. از 1394

تکاپو در اطلاعات و رویدادهای یزد و یزدیان در خبرها : تاریخ

نگاهی به اخبار شهر خشتی و فرهنگ و تمدن مردمان ایرانی اسلامی و غیر اسلامی یزد در طول تاریخ. از 1394

تکاپو در اطلاعات و رویدادهای یزد و یزدیان در خبرها : تاریخ از 1394

پیوندها
| تاریخ خبر: 04/05/1396 | ساعت: 17:3|

خانه مطبوعات تنها مرجع رسمی و قانونی مورد تائید و حمایت وزارت ارشاد است

یزد - ایرنا - مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: خانه مطبوعات تنها مرجع رسمی ، قانونی و نماینده مطبوعات است که مورد تائید و حمایت این اداره کل و وزارتخانه متبوع است.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، علی غیاثی ندوشن روز چهارشنبه در آئین تکریم و معارفه اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات یزد افزود: خانه مطبوعات یزد بازوی مشورتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه مطبوعات است که از آن حمایت جدی خواهیم داشت.
وی ادامه داد: هر چند در حوزه خبرنگاران و مطبوعات تشکل هایی در قالب اداره کار فعالیت دارند ولی مرجع رسمی صنفی مورد حمایت و تاکید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خانه مطبوعات است.
این مسئول از سیاست های مهم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را واگذاری خیلی از امور مختلف در حوزه مطبوعات به خانه مطبوعات ذکر کرد و ابراز امیدواری نمود تا وظایف خود را با جدیت انجام دهند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد خاطر نشان کرد: از دیگر برنامه های مهم دولت و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، الکترونیکی کردن امور است تا ضمن شفاف سازی در امور مختلف موجب تسریع در فعالیت ها و برنامه ها شود.
غیاثی ندوشن ضمن قدردانی از اقدام های اعضای خانه مطبوعات گذشته به اهمیت شناسایی خبرنگاران و ساماندهی آنها و افزایش آمار آنها برای عضویت در خانه مطبوعات تاکید کرد .
این مسئول تصریح کرد: اعضای خانه مطبوعات باید بیش از گذشته برای جلب مشارکت و همراهی تمام فعالان عرصه مطبوعات استان برای رسیدن به اهداف متعالی و ماموریت های محوله اقدام کنند.
غیاثی ندوشن گفت: ایجاد فضای همدلی و همکاری مورد نیاز و در اجرایی شدن برنامه ها در سطح استان در حوزه مطبوعات یک ضرورت و دارای برکات و ثمرات فراوان است.
وی با اشاره به نزدیکی روز خبرنگار در 17 مردادماه از اعضای خانه مطبوعات خواست تا نسبت به برنامه ریزی و همکاری با این اداره کل برای برگراری شایسته آن اقدام کنند.
در این آئین ، سید خلف حوتی نژاد معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد گفت: طبق مقررات تنها مرجع رسمی و قانونی برای مباحث حوزه مطبوعات ، خانه مطبوعات است.
وی ادامه داد: تمام مراحل شکل گیری خانه مطبوعات به عنوان یک تشکل غیر دولتی ، قانونی است و بنا داریم طبق مقررات خیلی از امور اجرایی را به این خانه واگذار کنیم .
همچنین روسای هیات مدیره سابق و جدید خانه مطبوعات استان یزد به ارائه گزارش در خصوص اقدام های انجام شده و همچنین برنامه های آینده اشاره کردند.
درپایان ضمن قدردانی از اعضای سابق ، حکم اعضای اصلی جدید خانه مطبوعات یزد تقدیم شد. 
هیات مدیره خانه مطبوعات هفت نفر شامل 2 نفر از مدیران مسئول نشریات استان، سه نفر از روزنامه نگاران شاغل در رسانه های استان، یک نفر از مسئولان نمایندگی ها و سرپرستی روزنامه های سراسری و یک نفر از مسئولان خبرگزاری ها و پایگاه های خبری دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.
انتخابات هیات مدیره و بازرسان خانه مطبوعات یزد در دهم خردادماه و همزمان با دیگر استانهای کشور به صورت اینترنتی در سامانه خانه مطبوعات برگزار شد.
7536/ 6197 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: فلاح
irnayazdd@

انتهای پیام /* 
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۵/۰۵
  • ۱۰۳ نمایش
  • علیرضا آیت اللهی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی